Hot Deals

Best Buy

Playstation 5 non-bundle disc version $649/Digital $519.99

  • Last Updated:
  • Feb 2nd, 2023 7:47 pm
[OP]
Member
Feb 11, 2022
274 posts
621 upvotes

[Best Buy] Playstation 5 non-bundle disc version $649/Digital $519.99

Available at some stores across the country - check availability:
Disc version https://stocktrack.ca/?s=bb&sku=16489412
Digital https://stocktrack.ca/?s=bb&sku=16489413
ps5.jpg


You can bundle it with GOW Ragnarok for $65.19
https://forums.redflagdeals.com/viewtopic.php?t=2597222
Last edited by ingridis on Jan 25th, 2023 6:27 pm, edited 1 time in total.
58 replies
Jr. Member
May 4, 2020
177 posts
107 upvotes
Vancouver
I wonder if the best deal so far for PS5 was shoppers drug mart yesterday, the God of war bundle for 20% off $656.69 after taxes
Deal Fanatic
User avatar
Jun 13, 2010
6617 posts
8407 upvotes
GTA
It's about time non bundles are available again. I've only seen one other thread like this recently, hopefully it's the new norm.
Newbie
User avatar
Dec 13, 2020
64 posts
81 upvotes
Montréal
Ohh, they raised the price.
It was $629.99+Tax.
Newbie
Jan 4, 2021
18 posts
24 upvotes
Montreal
rolcopster wrote: I wonder if the best deal so far for PS5 was shoppers drug mart yesterday, the God of war bundle for 20% off $656.69 after taxes
Yep called a few shoppers but none had in stock...
Deal Addict
Jun 1, 2008
4006 posts
6267 upvotes
Honestly If you were to buy a ps5... Unless it is for a child.. There's no reason not to pickup with God of War Ragnarok/bundle... Unless of course it is something you won't actually play...
Deal Expert
User avatar
Feb 11, 2009
19409 posts
8107 upvotes
Toronto
Did MSRP Change? I thought it was $629.99?
Realtor - Investment Properties
Deal Addict
Nov 27, 2011
4856 posts
4343 upvotes
Calgary
deal_with_singh wrote: Did MSRP Change? I thought it was $629.99?
Inflation adjustment. Was announced a while back.
teksavvy sucks
Newbie
Jul 14, 2019
28 posts
48 upvotes
Yes they did, was a big controversy in the gaming community, especially since they raised MSRP in a bunch of countries except the states
Deal Addict
User avatar
Jan 11, 2020
4221 posts
3464 upvotes
primordialSingularit…
Oh damn, they're no longer comically large?

This is the lowest price I've seen, but at these prices, I probably won't be buying it until another 2 years, or when I decide to work again lol...

I guess I'll never see the equivalent of $229 PS4 pricing that I got at BBBY in 2017...

Edit: Dio Mio, BBBY may not even be there in 2 years! Hmm those cum. gain metrics are really misleading, this graph should be red...
Images
  • BBBY.PNG
Sr. Member
Feb 24, 2018
841 posts
524 upvotes
ADenariusSaved wrote: Oh damn, they're no longer comically large?

This is the lowest price I've seen, but at these prices, I probably won't be buying it until another 2 years, or when I decide to work again lol...

I guess I'll never see the equivalent of $229 PS4 pricing that I got at BBBY in 2017...
I got a PS3 for $280 a few years after it came out. It was the newer and better-built slim model too so there was also that and it came with a free game (MGS IV). That was pretty reasonable for a console. The PS5 on the other hand has actually gone up lol. XBox Series S for me as a result lol we're consumers gotta go wherever the most value is for you not be loyal to one brand. If people game a lot more and see value in a PS5 then they should get that still.
Deal Addict
User avatar
Feb 13, 2015
3335 posts
4397 upvotes
Toronto, Ontario
renegadeavenger wrote: Honestly If you were to buy a ps5... Unless it is for a child.. There's no reason not to pickup with God of War Ragnarok/bundle... Unless of course it is something you won't actually play...
Yea... pretty sure that's the exact reason they would choose not to buy it in the first place.. seems pretty common sense
😎Thanks RFD😎
Deal Addict
User avatar
Jan 11, 2020
4221 posts
3464 upvotes
primordialSingularit…
PHuth2 wrote: I got a PS3 for $280 a few years after it came out. It was the newer and better-built slim model too so there was also that and it came with a free game (MGS IV). That was pretty reasonable for a console. The PS5 on the other hand has actually gone up lol. XBox Series S for me as a result lol we're consumers gotta go wherever the most value is for you not be loyal to one brand. If people game a lot more and see value in a PS5 then they should get that still.
Oh shit, I forgot about the XBox S, it's like $229 now right? I bought Game Pass Ultimate for $55 for three-years, might as well leverage that with an S-series.

I got my PS3 SLIM in 2012 for $150 with GTA V from shop.ca - coupon gangbang. Of course, shop.ca no longer exists, go figure...Since the PS3/PS4(and thus 5) games don't overlap. I'm happy with my purchase series. I think I got an XBox 360 for $129 in 2010? Basically had it modded at P-Mall for $100 bucks - don't even have to buy games. Yeah, I feel like I'm playing more deal games than actual video games...I've been a long-time RFD-er lol.
Deal Addict
User avatar
Sep 3, 2017
1704 posts
3246 upvotes
Vancouver
rolcopster wrote: I wonder if the best deal so far for PS5 was shoppers drug mart yesterday, the God of war bundle for 20% off $656.69 after taxes
YoshiL72546 wrote: Yep called a few shoppers but none had in stock...
The best was 20X points online sale. It was up unnoticed for so long too
Newbie
Nov 25, 2020
90 posts
112 upvotes
PHuth2 wrote: I got a PS3 for $280 a few years after it came out. It was the newer and better-built slim model too so there was also that and it came with a free game (MGS IV). That was pretty reasonable for a console. The PS5 on the other hand has actually gone up lol. XBox Series S for me as a result lol we're consumers gotta go wherever the most value is for you not be loyal to one brand. If people game a lot more and see value in a PS5 then they should get that still.
The PS4 went up in price after launch too:
https://globalnews.ca/news/1213448/cana ... in-stores/
Deal Addict
User avatar
Jan 11, 2020
4221 posts
3464 upvotes
primordialSingularit…
WowserBowser wrote: The PS4 went up in price after launch too:
https://globalnews.ca/news/1213448/cana ... in-stores/
Wow the non-slims looked pretty good...I really wanted the comically large PS5.
Jr. Member
Jun 14, 2022
125 posts
136 upvotes
umadbrah wrote: Inflation adjustment. Was announced a while back.
They adjusted the wrong way, the console is over 2 years old now.
Deal Addict
Sep 2, 2009
2487 posts
2502 upvotes
Ottawa
renegadeavenger wrote: Honestly If you were to buy a ps5... Unless it is for a child.. There's no reason not to pickup with God of War Ragnarok/bundle... Unless of course it is something you won't actually play...
Seeing as this is RFD: paying full price for a game also stings.
Deal Expert
User avatar
Nov 16, 2004
24609 posts
12672 upvotes
Toronto
Sold a playstation below retail online. Many are.
If you're looking to save a buck, it's possible IMO. Just be careful, that's all.
RedFlagDeals Addict - 2008 Nominee for Most Helpful User
Wash your car at Petro-Canada? Think again! Car damaged and nobody cares

Top

Thread Information

There are currently 3 users viewing this thread. (0 members and 3 guests)