Expired Hot Deals

SEPAQ

SEPAQ Annual Québec National Parks Card - 50% off - starts June 1st (QC only)

  • Last Updated:
  • Jun 1st, 2021 9:03 pm
[OP]
Newbie
Aug 12, 2019
4 posts
51 upvotes

SEPAQ Annual Québec National Parks Card - 50% off - starts June 1st (QC only)

Deal Link:
Price:
40.63
Savings:
50
Expiry:
June 30, 2021
Retailer:
SEPAQ
As of June 1 at 9 a.m., you'll be able to purchase this card, sold exclusively online.

Offer available in limited numbers only (approximately 140,000 cards will be sold).
Offer valid only with the purchase of a new Annual Québec National Parks Card - Bonjour Québec 2021 Edition.
An identity document will be required upon presentation of this new card when arriving in a national park.
Certain conditions apply.
Thread Summary
82 replies
Newbie
Dec 16, 2019
46 posts
33 upvotes
With a queue system. Damn, what year are we in
Newbie
Jan 6, 2019
32 posts
11 upvotes
already more than 100 000 peoples in queue !
Newbie
Dec 16, 2019
46 posts
33 upvotes
Guiltc wrote: already more than 100 000 peoples in queue !
For 140,000 passes, it's gonna be fun lol
Sr. Member
Jul 31, 2007
767 posts
627 upvotes
their queuing system is completely pointless...

if you notice the webpage tells you what the queuing system does (it redirects you to another website sepaq.xxxxxxx.com)

just type that address and you can checkout directly without wait

im not typing the full url here so it doesnt get sniped

enjoy :)
Deal Addict
Mar 1, 2012
1267 posts
1094 upvotes
Too bad you have to buy one per person. Not like a family pass or anything.
Newbie
Dec 16, 2019
46 posts
33 upvotes
johncraven wrote: their queuing system is completely pointless...

if you notice the webpage tells you what the queuing system does (it redirects you to another website sepaq.xxxxxxx.com)

just type that address and you can checkout directly without wait

im not typing the full url here so it doesnt get sniped

enjoy :)
Not sure it's so easy tho. There are probably url params or other mechanisms in place to avoid that. Otherwise I agree it's really pointless lol
Sr. Member
Feb 18, 2008
605 posts
1182 upvotes
It's free for kids under 17.

I don't know how it works for you but I can't bypass the waiting line.
Last edited by loletifie on Jun 1st, 2021 9:24 am, edited 1 time in total.
I lost the ability to remember things when I lost the right to a full night's sleep.
Newbie
Dec 16, 2019
46 posts
33 upvotes
Un message dernière mise à jour: 09 h21
Notez qu'à l'heure actuelle, 124 000 cartes annuelles Parcs nationaux du Québec - Édition Bonjour Québec 2021 sont encore disponibles.
Member
Feb 14, 2002
260 posts
85 upvotes
ivorii wrote: Not sure it's so easy tho. There are probably url params or other mechanisms in place to avoid that. Otherwise I agree it's really pointless lol
It's that easy...
Newbie
Jan 15, 2021
17 posts
26 upvotes
johncraven wrote: their queuing system is completely pointless...

if you notice the webpage tells you what the queuing system does (it redirects you to another website sepaq.xxxxxxx.com)

just type that address and you can checkout directly without wait

im not typing the full url here so it doesnt get sniped

enjoy :)
Thanks! It worked for me. Got a confirmation email but it felt illegal lol
Deal Addict
Feb 21, 2004
1487 posts
233 upvotes
Montreal
This is a great deal but I'm a city dude hehe, have you seen the sizes of the mosquitoes this year so far? Going to get murdered by them in the woods
Sr. Member
Jul 31, 2007
767 posts
627 upvotes
ivorii wrote: Not sure it's so easy tho. There are probably url params or other mechanisms in place to avoid that. Otherwise I agree it's really pointless lol
you are overestimating their IT infrastructure lol, why dont you try it for yourself and see?
Newbie
Jan 6, 2019
32 posts
11 upvotes
works
Last edited by Guiltc on Jun 1st, 2021 9:34 am, edited 1 time in total.
Member
User avatar
Nov 22, 2006
440 posts
326 upvotes
Trois-Rivières
johncraven wrote: you are overestimating their IT infrastructure lol, why dont you try it for yourself and see?
Just tried, doesn't work on computer browser but works on mobile.
Newbie
Dec 16, 2019
46 posts
33 upvotes
oh shiiiiiiii I got the order page after all lol omg
Sr. Member
Feb 18, 2008
605 posts
1182 upvotes
Thanks a lot for posting the link. I don't understand, it works when I click the link but won't work when I type the adress?!?

Well thanks a lot, I was waiting since 8h20!
I lost the ability to remember things when I lost the right to a full night's sleep.

Top